[Instiz] Staff's Tough Activeness During An Idol's Fansignㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


She literally came inward together with said "Bite"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
http://instiz.net/pt/4899297
He but flake it similar zero happened, the fellow member adjacent to him but flare-up out laughingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



It's becoming together with hence big on Twitter correct now, it's reaching 30K retweetsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


post reply :+49
master post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. The fan director nim precisely knows what the fans wantㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋShe did her research

3. That fan director nim is also funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ She was also together with hence cool when she but shoved the bunny ears on Jeonghan's headㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

4. This 1 tooㅋㅋㅋ She removed the bunny years together with the fans all went "awwww" together with hence she but shoved inward dorsum on his caput together with spread the earsㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 > ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ The agency she places dorsum the ears is the killing pointㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > She's making certain the ears human face perfectㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. Ah Wonwooㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ The fan director nim did her research

6. The fan director nim is also cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ And our Wonwoo too..

7. It's together with hence funny how he naturally bites itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Cute 

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ She's together with hence cool

9. Ah this personㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  We're ever together with hence thankfulㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. As expected, people who produce their enquiry are amazingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

11. The members are together with hence cute, but the fan director nim is seriously a daughter crushㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

0 Response to "[Instiz] Staff's Tough Activeness During An Idol's Fansignㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

Post a Comment