[Instiz] Kang Daniel Who Had A Difficult Fourth Dimension Seeing His Boyfriend Fellow Member Doing Trace Organisation Today










post response: +33
master copy post: here

1. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ hold off at his expressionㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Bae Jinyoung: this hyung is at it again.... (I'm non looking...)

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Look at Bae Jinyoung grabbing his shoeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋ Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Their expressions are hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Daniel is dissing him amongst his eyesㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Ong-babyㅋㅋㅋㅋ

8. Ongniel is loveㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

9. Niel-ah, he's your hyungㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Watching his hyung doing businessㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



0 Response to "[Instiz] Kang Daniel Who Had A Difficult Fourth Dimension Seeing His Boyfriend Fellow Member Doing Trace Organisation Today"

Post a Comment